
Prin Rețeaua Pall-Ex, aveți acces la o gamă largă de beneficii, datorită procesului nostru extrem de eficient de distribuție a mărfurilor paletizate.
Pall-Ex oferă soluții digitale și tehnologice, ce depășesc așteptările clienților.
Noi, la Pall-Ex, inovăm continuu, pentru a anticipa și a depăși așteptările clienților. Angajamentul nostru este acela de a furniza soluții tehnologice inovative, care să susțină gama completă de servicii.
Pall-Ex a dezvoltat strategic, o gamă interconectată de soluții tehnologice, punând astfel la dispoziție beneficii suplimentare, ce pot aduce profitabilitate afacerii dumneavoastră.
Trasabilitate digitală cu Codul UIT
Pall-Ex oferă soluții complet digitalizate pentru generarea și actualizarea codului UIT, conform OG 41/2022, pentru transportul Bunurilor cu Risc Fiscal Ridicat.
Ai la dispoziție două variante, în funcție de nevoile tale:
-
Soluția completă – Pall-Ex obține codul UIT în numele tău, îl introduce în platforma dedicată, iar aplicațiile noastre actualizează automat numerele de înmatriculare direct în SPV-ul tău.
-
Soluția flexibilă – Tu obții codul UIT, îl introduci în platformă, iar sistemele noastre realizează toate actualizările de numerele de înmatriculare ale camioanelor în SPV.
Beneficii directe pentru client
-
Acces securizat – cont unic, protejat, pentru siguranța maximă a datelor.
-
Evitarea sancțiunilor – două opțiuni adaptate nevoilor tale, pentru conformare totală cu legislația.
-
Reducerea riscurilor operaționale – prevenim blocarea camioanelor în trafic printr-un proces legal și sigur.
-
Rapiditate – generarea codului UIT în sub 2 minute.
-
Trasabilitate și transparență – notificări automate pe email la fiecare schimbare de număr auto.
-
Acuratețe garantată – verificare automată a listei de bunuri (XLS) și raportarea erorilor către tine.
-
Conexiuni sigure 100% – fără acces la alte date precum e-Factura sau SAF-T.
-
Rapoarte complete – istoric detaliat al codurilor UIT și tipurilor de erori.
-
Informații actualizate – notificări permanente despre schimbările legislative.

NEXUS
La baza sistemului nostru IT este aplicația operațională Nexus ce oferă:
-
Dovada de livrare (POD) disponibilă în sistem
-
„Track and Trace” în timp real;
-
Avize de însoțire a mărfurilor;
-
Soluții pentru administrarea partidelor internaționale;
-
Acces facil la soft de pe dispozitive conectate la internet.

CLIENTPLUS
Creat pentru a veni în întâmpinarea clienților, portalul ClientPlus oferă posibilitatea utilizatorilor să își administreze într-un mod cât mai eficient comenzile.
ClientPlus este o soluție digitală flexibilă, ce permite clienților să administreze comenzile intermediate prin Rețeaua Pall-Ex. Utilizatorii pot tipări avizele de livrare, etichetele, pot avea vizibilitate asupra partidelor de marfă, vizualiza și salva informații relevante despre comenzi.
Alte beneficii:
Un proces simplificat si intuitiv de plasare a comenzilor;
Accesibilitate facilă la aplicație de pe orice dispozitiv conectat la internet;
Track and Trace al mărfurilor în timp real;
Vizualizarea devizelor de plata;
Posibilitatea de import comenzi/adrese;
Monitorizarea activității in relația cu Pall-Ex, prin accesul la rapoarte și analize complexe ale comenzilor.